Wednesday, November 25, 2009

sesi bergamboo!ta'aruf!

pas breakfast smlm,tetbe bpk ak soh ciap2..p mana?
?pi tgkp gambo...
ak pon mushkil...tetbe nk tgkp gambo...mayb sbb time raye hr uhh kitowg x tgkp
gambo cm slalu kitowg wat...
alang2 ade gambo..meh ak introduce family aku eh..
location : ruang tamu umah

.
from left : bro awe_tok ayah_pakndak_mak_abah_alin_wani_k.ngah
amin_alia


act, mak br pas convo...
so,snap manyak2 ar..




abah + mak = anak
alwani , adzwan , amalina , alina
amin , alia

amin=alia

ak ade 6 beradek..
aku ank ke 3..
first skali abg-21 taon
ke2 k.ngah 19 taon
3 alin-16 taon
4 wani -14 taon
5 alia- 9 taon
last sklik..amin-7 taon


dlm family ihh..aku la plg pemalas skalik..
tp sekali ak wat keje..ak akn wat dgn sunggoh2..sunggoh!x tipu..
huhu..hobi aku., .nih la..internet 24 hours..
bg ak..internet ihh...mcm2 ade...x d mende y x de..hak3..
mcm2 ley wat..best2~
feveret food?x de...sume mende ak mkn!
water?sky juice - plg sehat!
emm..favourite colour ak hitam!-universal colour~
merah jambu best gak!ikut Nabi..Nabi suke merah jambu..hehe

family ak ih...sume sore sdapp..sbb sume ikot bpk aku sore sdap..
x de le sdap mne pon...tp boleh la nk nyanyi ann..
oleh itu, kami menggunakn suare kami sebaiknye..
bpk aku pon bwk kitorg pi karaoke..
mmg best arr beb!bkn pe pon..sje nk mengeratkn ukhwah kekeluargaan..penting au!
hak3..last kitorg karoke..time raye hr uh..mmg besh!
kalo nk karoke, ajak aku!




nih la org kuat karoke!



ape2 pon..ak xde mend nk cite da..
pe2 pon ak syg gile family akuh!
d' best family ever!<33
THE END..